227 keer bekeken

Leuk. Een club over Poldark!

• dinsdag 07 mei 2019 @ 13:00

Ik ga dus seizoen 2 kijken, hij moet het gevang in. 

Wees jezelf, het leven is te kort om iemand anders te zijn! handtekeningafbeelding
  • dinsdag 07 mei 2019 @ 12:19
    reactie op (#4) Marilyn_Presley

Haha, Demelza is vurig. Een dame naar mijn hart!

Gisteren las ik overigens dat Poldark in Engeland zijn laatste, vijfde, seizoen in gaat. De verwachting is dat de uitzending daarvan ergens rond juni 2019 begint.

En ik ken Poldark inderdaad van Net5. Vanwege gebrek aan belangstelling zijn er nooit meer dan 2 seizoenen uitgezonden en die heb ik dus allebei gezien.

• maandag 06 mei 2019 @ 19:25

En vlak Demelza niet uit! 

Wees jezelf, het leven is te kort om iemand anders te zijn! handtekeningafbeelding
  • maandag 06 mei 2019 @ 16:33
    reactie op (#2) Marilyn_Presley

BBC en NPO kijk ik geen van 2. Waarschijnlijk is die dan ooit op Net5 geweest. Ik zag hem ook op Netflix staan.

Ja, hij is heel leuk. Ross is er een ster in om zichzelf in de problemen te brengen.

• maandag 06 mei 2019 @ 15:26

Welkom! Is een oude serie heb ik begrepen die allang op de BBC te zien was. Ik ben pas begonnen met kijken toen hij op NPO kwam en vind hem leuk! 

• maandag 06 mei 2019 @ 14:38

Eén van de vele clubs die vandaag bij Nieuwe Clubs op het Clubhuis vermeld wordt.

Ik hou wel van dit soort series en zeker van Poldark. Ik kan me alleen niet meer goed herinneren, hoeveel ik ervan gezien heb. Gezien de lange tijd tussen de afleveringen 1 en 2, vermoed ik dat seizoen 2 ook al eens eerder uitgezonden is!

Niettemin, hoop dat er veel leden op afkomen. Wel zo gezellig!